ISLAM AGAMAKU

ISLAM AGAMAKU
KEMULIAAN ISLAM TIADA TOLOK BANDINGNYA!

Sunday 5 August 2012

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN





MASIH BELUM TERLAMBAT KAN NAK UCAP SELAMAT B'PUASA..?

hmmm......puasa tahun ni seriously, tak terasa pun....
maybe sebab aku dah t'biasa b'puasa....
seminggu sebelum puasa, aku dah start puasa...
hehehe....puasa GANTI.,!

hmmm....banyak benda yang dah berlaku sepanjang bulan ramdhan ni,,
macam-macam...
sangat sukar untuk aku m'jalani dugaan ALLAH ini...
mujurlah USTAZAH HASNUL HABIBA beri aku semangat...
kata beliau, ALLAH...
takkan bagi dugaan pada umat-Nya yang tak mampu nak hadapi dugaan-Nya...
maksudnya..ALLAH m'uji tahap kesabaran & keimanan aku...
ALLAH takkan uji aku kalau DIA tahu aku tak mampu...
TAHANKS TO ALLAH...
sebab kurniakan aku...
KELUARGA yang sempurna...
aku ada ayah, mama, mok, azri, caiey, one & lain-lain....
orang lain ada yang tiada ibu/bapa...
jadi, aku kena b'syukur...
sebab aku pun ada sahabat & guru-guru yang masih sayangkan aku...




PADA BULAN YANG MULIA INI...
AKU PANJATKAN KESYUKURAN PADA ALLAH...
MOGA-MOGA SEGALA AMALAN KITA DITERIMA OLEH-NYA~


AMIN....

No comments:

Post a Comment