ISLAM AGAMAKU

ISLAM AGAMAKU
KEMULIAAN ISLAM TIADA TOLOK BANDINGNYA!

Sunday 23 September 2012

15/09/12 - KU JANGKAKAN PANAS SEHINGGA PETANG, TAPI GURUH DI SIANG HARI






++     hari ni...azie & the geng keluar beraya...
aku sengaja plan g ramai2 supaya UKHWAH antara kami akan lebih erat...
ham, sal, sha tak ada kali ni atas sebab2 t'tentu...
aku fikir mungkin hari ini akan menjadi salah satu memori t'indah buatku...
namun, bagai kaca t'hempas ke batu...
kegembiraan aku hanya pada 2 orang sahabat yang setia denganku...
yang 4 sahabat yang ku anggap seperti saudara kandungku pula bagai...
menikamku dari belakang...
titisan air mata ku begitu mudah mengalir deras...
sahabat.....benar ku tidak sangka kau begitu...
sesungguhnya selama ini kaulah tempat ku mencurahkan segala isi hati...
*** yang ku lihat alim luarnya, tidak ku sangka....MUNAFIK!
hanya ALLAH yang tahu kebenarannya...
hanya ALLAH yang mengetahui keperitan aku & 2 sahabat...
beribu alasan diberi untuk menutup kesalahannya...
namun, ku lihat bukti sudah ada di depan mata...
aku undur diri agar tiada lagi p'telingakahan antara kita ***...


*BUKAN KU CUBA TUK MEMUTUSKAN PERTALIAN KITA...
BUKAN KU CUBA TUK MENGHUKUM KESALAHANNYA...
NAMUN, HATIKU BENAR2 T'LUKA...
KERNA ITU, MULAI SAAT INI, DETIK INI, HARI INI...
AKU AKAN MEMADAMKAN SEGALA MEMORI KITA BERSAMA...
TERMASUKLAH HADIAH HARI JADI YANG KAU BERIKAN...
YANG TERGANTUNG KEMAS DI KAMARKU...
MAAFKAN AKU, KERNA AKU MASIH BELUM MENERIMA PERBUATANMU...
TAPI, AKU SUDAH MEMAAFKAN...



 

No comments:

Post a Comment