ISLAM AGAMAKU

ISLAM AGAMAKU
KEMULIAAN ISLAM TIADA TOLOK BANDINGNYA!

Saturday 29 December 2012

TIADA YANG LEBIH INDAH DARIPADA CIPTAAN ALLAH S.W.T






13/12/12...
tibalah saat kami meninggalkan MALAYSIA...
untuk ke destinasi CINTA...
MINANGKABAU, PADANG INDONESIA...
tujuan aku tulis di sini...
bukan untuk menunjuk-II...
tapi, hanya ingin b'kongsi...
keindahan ciptaan ALLAH S.W.T...
sepanjang aku berada di atas bumi ALLAH ini...
aku sangat t'gamam melihat kebesaran ALLAH...
aku sangat b'syukur kerna dapat melihat...
betapa indahnya ciptaan-NYA...
malah, aku gembira...
melihat keluargaku b'kumpul ramai-II...
m'jalankan kenduri tahlil buat MAK...
shopping sepanjang jalan...
singgah sana, singgah sini...
ayoyoy, bape JUTA rupiah dah ayah & mama habiskan...
tapi, bagiku...
semuanya kira berbaloi...
kerna DUIT boleh dicari...
tapi KEBAHAGIAAN & KEUTUHAN hubungan kekeluargaan...
sangat diperlukan...
ALHAMDULILAH...
28/12/12 kami tiba dengan selamat...
TRIMAS YA ALLAH... :D

No comments:

Post a Comment