ISLAM AGAMAKU

ISLAM AGAMAKU
KEMULIAAN ISLAM TIADA TOLOK BANDINGNYA!

Monday 4 February 2013

-MEMORI LALU-


31 DEC 2012 merupakan hari pertama aku mula bekerja...
FULL TIME at PUSAT PAKAIAN HARI-HARI...
as a CUSTOMER SERVICE ASSISTANT...
seriously, kehadiran aku di sini hanya ingin m'isi masa lapang...
hanya ingin merasai nikmat bekerja & merasai sendiri hasil titik peluh (GAJI)...
benar, aku tak jangka langsung...
ALLAH terus beri aku peluang untuk b'nafas...
dari hari ke hari...
baru ku sedar, apa yang ISTIMEWA di sini adalah...
erti sebenar sebuah p'sahabatan...
sebelum ni, jujur ku katakan...
aku belum pernah merasai perasaan begini...
tapi untuk kali ini...
aku seperti MENANGIS AIR MATA DARAH kerna...
tidak sanggup menahan sebak...
apabila ku perlu "melangkah pergi" --- 31/01/13...
atas urusan keluarga yang tidak dapat dielakkan...
genap sebulan aku b'hempas pulas di sini...
dan genap sebulan juga aku lebih mengerti...
betapa b'nilainya erti sahabat...
YA ALLAH...
terima kasih beri aku peluang yang indah ini...
walau ada juga kisah pahitku di sini...
tapi, kau beriku lebih banyak memori manis buat kami semua...
ku perkenalkan nama-nama yang banyak beri kegembiraan buat ku...
-bebesal
-fana
-k yana
-eiya
-k nunu
-k mira
-k bam
-k ikin
-atin
-wanie
-risya
-k ira
-k lini
-k ana
-shira
-umie
-dayah

No comments:

Post a Comment