ISLAM AGAMAKU

ISLAM AGAMAKU
KEMULIAAN ISLAM TIADA TOLOK BANDINGNYA!

Sunday 23 September 2012

03/O9/12 (PAPER KE-3 MT)

-Hari ni paper MT....ingat kan sampai sekolah je boleh terus study ngan HAM.
Hayya...begitu malang nasibku apabila....
Aku terpaksa berlari balik ke rumah bersama HAM..
Untuk ambil BUKU NOTA MT yang boleh2 t'tinggal..?
MALANG MALANG....MENGIGAU AGAKNYA SI AZIE NI (hehe!!!)

 -Beberapa minit sebelum b'akhir PAPER MT (2), aku t'nampak DIA (hehe!)
Hayya cikkk....lambatnya keluar tandas..?
Wat pehaaaa..? Mesti sibuk cover hensem...hahahakk!!! Lama gilerrr kott! (SERIOUSLY)

-Actually, hari ni bfday FATIN...as usual, aku hanya baling tepung, wish then bagi hadiah.
KEK..? Hmm, tak sempat nak buat sebab aku tengah exam...SORRY FRIEND~

-Kringg!!! Yeayyy...balikkk! Tunggu kat depan tandas bersama HAM...
haayyyyy...mana la si SHASHA & SALLY ni...lambat nyee!
Tup2....'T' datangggg!!!!!!
Tiba-tiba je kan....
"HAI AZIE..!"
hahakkk......dengan hati yang penuh tanda tanya, aku pun sahut HAI dia tu.
TERKEBIL-KEBIL la aku sorang~

No comments:

Post a Comment