ISLAM AGAMAKU

ISLAM AGAMAKU
KEMULIAAN ISLAM TIADA TOLOK BANDINGNYA!

Sunday 23 September 2012

08/09/12 - SHE'S CRYING







Mula-mula...

Memang gelak2 sampai pecah perut...
Ham lagi la, tak habis2 buli kita orang...

Tapi,
Kerna satu INSIDEN yang melibatkan...
Minah 'OREN', DIA & AKU m'alami salah faham...
Sehingga dia menangis...
Aku tak marah pun kat dia...
Cuma, geram dengan tindakan dia...
Tapi, entah la.?
Kenapa dia nak touching sangat?
Salah dia?


ALKISAH............
Minah 'OREN' tu meniru sehingga bawa nota kecil...
Dan disimpan di dalam bekas pensel...
 Si dia pula tanpa fikir dahulu...
M'atur strategi apabila dia meminta bekas pensel tersebut (sekadar m'uji)...
Dan akhirnya...
Minah 'OREN' yang licik lagi bijaksana tu...
M'ambil nota t'sebut...
Dan kami kehilangan bukti untuk dijadikan...
Sebagai bahan bukti kepada cikgu...


:( Dia tak turun rehat..menangis di bilik air.....hanya kerna KATA-KATA aku yang menyinggung hatinya! Aku tidak maksudkannya langsung...tidak terniat langsung. Tapi, apakan daya....dia salah tafsir apa yang aku katakan~

No comments:

Post a Comment